پشتیبانی مشتری

آسودگی خاطر را تجربه کنید

واحد پشتیبانی مشتری با دسترسی به کارشناسان متخصص نرم افزار و انجمنهای آنلاین، برای دستیابی به حداکثر انطباق و بهترین پیاده سازی کمک می کند تا بهترین نتایج کسب و کار به شما تقدیم شود.

خدمات پشتیبانی مشتری

 

وابستگی به نرم افزارهای مدیریت دانش، روابط سازمانی، یا پرتالهای خبری و باشگاه مشتریان یکی از نقاط کلیدی موفقیت برای سازمانها است. و ما این را می دانیم.
در هر زمینه ای که شما از سیستم رسانه گروهی برای اشتراک اطلاعات بین اعضای مشترک استفاده نمایید، قطعا یکی از مهمترین پارامترهای اثربخشی اطمینان از استفاده دائمی از این خدمات است.

خدمات منظم، اطمینان نسبت به دسترسی به کارشناسان متبحر، ارائه راهکارهای پیشنهادی موثر در زمانی که ابهام در بکارگیری یا استفاده به وجود می آید؛ همگی تعهدی است که ما برای آسودگی خاطر شما فراهم آورده ایم.

تیم پشتیبانی مشتریان، با همکاری نزدیک یا متخصصان داخلی و خارجی در سریعترین زمان ممکن مسائل یا مشکلات پیش آمده را برطرف خواهد کرد. ارتباط ما با شما همواره برقرار است و در صورتی که تمایل داشته باشید با دریافت طرح های پیشتیبانی فعال، علاوه بر پاسخگویی و رفع مشکلات، تیم پشتیبانی به صورت دائمی عملکرد سیستم را نظارت و از بروز مشکلات احتمالی یا کاهش کارایی سیستم پیشگیری می نمایند. در این صورت شما با دریافت خدماتی ویژه می توانید از نتایج بدون توقف کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید.

در هر زمانی نقطه شک برانگیزی در استفاده از سیستم برای شما پیش آمد، بلافاصله با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. بلافاصله راهکاری برای شما پیشنهاد می شود یا برای تماس کارشناسان ویژه اقدام می گردد.

طرح های پیشنهادی پشتیبانی مشتری

طرح های پشتیبانی و استقرار ما از لحاظ میزان خدمات، پیشچیدگی، سرعت و درجه اهمیت متفاوت هستند. اگر چه تمامی طرحهای پیشنهادی، صحت عملکرد و تداوم استفاده از سیستم و نرم افزار را تضمین می کنند، اما انتخاب طرح های پیشرفته تر در صورتی که به آن نیاز داشته باشید، آسودگی خاطر، اطمینان و سرعت پاسخ دهی بیشتری را برای شما پیشنهاد می نماید.

 

  • طرح پشتیبانی ۳ ستاره

  • طرح پشتیبانی ۲ ستاره

  • طرح پشتیبانی ۱ ستاره

۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره
زمان پاسخ به مشکلات درجه ۱ ۲ روز ۱ روز ۱ روز
زمان پاسخ به مشکلات درجه ۲ ۳ روز کاری ۲ روز کاری ۱ روز کاری
زمان پاسخ به مشکلات درجه ۳ ۵ روز کاری ۲ روز کاری ۱ روز کاری

 

مقایسه طرح های پیشنهادی برای پشتیبانی مشتری

۱ ستاره ۲ ستاره ۳ ستاره
مدیریت فعالانه مشکلات نه بله بله
بررسی فعالیت نه فصلی ماهیانه
پشتیبان اختصاصی و مستقیم نه بله بله
رفع ویژه موارد نه نه بله
مسوول فنی اختصاصی نه نه بله
بررسی راهکارگرا نه نه ماهیانه
بررسی نحوه کاربرد نرم افزار نه نه فصلی
بررسی به روز رسانی نرم افزار نه نه فصلی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *