باشگاه مشتریان

از دل نرود هر آنکه در دیده بماند

اگر با مشتریان خود همواره در ارتباط باشید، مشتری جای خالی شما را با رقیبتان عوض نمی کند.

ایده نگهداری مشتریان قدیمی و تبدیل آنها به مشتریان وفادار و بهره بردن از تبلیغات دهان به دهان به جای تبلیغات یک طرفه، سال‌هاست بر دنیای بازاریابی چیره شده است. مسلما داشتن مشتریان وفادار مستلزم ارتباط مداوم و دو طرفه است. اغلب اینطور تصور می‌شود که مشتری با دریافت کالا یا خدمات خوب وفادار می‌شود. اگرچه این یک شرط لازم است ولی کافی نیست. مشتری راضی به راحتی با یک پیشنهاد خوب ممکن است جذب یک شرکت جدید شود مگر اینکه رابطه شما با مشتری نزدیک‌تر باشد.

باشگاه مشتریان صرفا یک وب‌سایت نیست. باشگاه مشتریان صرفا یک صفحه رسمی در فیسبوک نیست. باشگاه مشتریان باید جایی باشد که مخاطبین شما با علاقه در آن حضور یابند.

ما باشگاه مشتریان مبتنی بر تعامل چند-جانبه را به نحوی طراحی و پیاده سازی می‌نماییم که پاتوق مشتریان شما باشد.
از دل نرود هر آنکه در دیده بماند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *